Kızlar iki düşük yaşayıp pıhtılaşma olmayan var mı benim bir oğlum var daha sonra da 2 düşük yaşadım kürtaj oldum kese yapısı bozuktu ve kendiliğinden betalar düştü diğerinde de genetik test normal pıhtılaşma ikili panel yapıldı o normal ama 6lı bakılmadı şimdi 10 haftalık olduk ama Dr bana kan sulandırıcı vermedi ama ben korkuyorum kullanmalımıyım iki düşük oldu diye aynı duyurumu yaşayan var mı