Krtbusraee 36 hafta 5 günlük doğum yaptım geçen hafta bebeğim sağlıklı çok şükür kilosu 2550 doğdu çok uyuyor gibi geliyor 20 saat rahat uyuyor normalmi acaba
ipekveatlas Krtbusraee 2 saatte 1 uyandırıp emzirdikten sonra uyuyabilir sıkıntı yok. ama kesinlikle uyandırıp karnını doyurmalısın
Isabella06 Krtbusraee karnının tok, gazının çıktığından emin olduğunda kalan vakitte uyuyabilir hiç sıkıntı değil. hatta uyuması daha güzel
Krtbusraee ipekveatlas Emiyor çok şükür dediğin gibi yapıyorum tekrar uyuya kalıyor cokmu uyuyor diye düşünüyorum
Krtbusraee Isabella06 çok uyması sorun olmazmi2 3 kere 15 er dakikalık gözlerini açıyor bakiniyor sadece sariligi cikmadida emiyor uyuyor surekli
Vaybe8277- Krtbusraee 19 günlüğüz bizde 15 güne kadar dediğin gibi deliksiz uyudu ,son 4 gündür gün içinde 2-3 saat uyanık kalıp beni hazırolda bekletiyor ..Tadını çıkar uyumasının ,sadece 2 saatte bi( o da en geç )mutlaka emzirmeye uyandır
Eslem_1 O kadar uzun süre bekletmeyin sarılık riskine karşı..ya emzirin ya da mamasını verin belirli aralıklarla ben alarm kurup kalkıyordum hep
Krtbusraee Eslem_1 2saat dolmadan ya kendi emmek için kalkıyor yadaben altını falan açarak uyandiriyorum
ipekveatlas eğer 2 saatte 1 besleniyosa geri kalan saatlerde uyuması bence bi sorun değil sonuçta yeni doğmuş😅
Vaybe8277- Bende size Krtbusraee benimde size bir sorum olacak, işitme testinden geçtik bugün tam 20 günlüğüz ama evde kıyamet kopsa sese asla uyanmıyo sizde durum ne ? Sese tepki veriyormu?Dibinde elektrik süpürgesi çalışıyo ama hiçç rahatsız olmuyor..