25+2 haftadayiz kizlar acayip derece de bebeğim toplanıyor ve beni rahatsız etmeye başladı doktoruma danismistim rahim ağzıma bakmıştı kontrol etmişti gayet güzel ve normal durumda demişti ama devam ederse gelirsin demişti bu durumu yaşayan var mı ? 😓