Tufutufu Anti toxoplazma igm 0.73 Anti toxoplazma igg 0.120 Değerlerim bu şekilde. İnternetten bakınca igm + gözüküyor. Aktif bir virüs var gibi. İki kadın doğum doktoruna gösterdim. Sıkıntı yok merak etme dedi ama ben çok telaşlıyım :(
aylinpalaa Tufutufu iki doktorda sıkıntı yok dediyse kendinizi neden sıkıyorsunuz? Doktorlara güvenin bence
ipekveatlas Tufutufu internete güvenip iki doktora nasıl güvenemiyosun anlamadım.. 0,73 çıkmış olabilir ama mesela kan verdiğin laboratuvarda pozitif değeri 1den başlıyo olabilir ne bilim 5ten başlıyo olabilir. 1den önceki sonuç negatif sayılır hani. yani sonuç 0 çıkmadı diye pozitif anlamına gelmiyo bu değer
eslemesila Tufutufu bu çok riskli bir virüs eğer pozitifse Allah korusun çok tehlikeli olur sen devletteki doktorlarımız gösterdin araştırma hastanesimiydi yoksa özel mi
eslemesila Tufutufu bide araştırma hastanesinde gösterin çünkü benimde pozitivti ve ozelde hiç birsey demedi yapmadı ama devlete gittim çok tehlikeli olduğunu öğrendim Tabi 8 yıl önceydi bu şuan ki hamilelegime bile etkisi oluyor diyolar ama bilmiyorum belki sizin öyle değildir
Tufutufu Bu konuyu merak edenler olabilir. Hastanenin referans aralığı 0.83’ten başlıyormuş. Altı negatifmiş çok şükür. Siz siz olun internete bakmayın. Ben yandım siz yanmayın :))