Aydogdu2 Merhaba güzel anneler ilk gebeligimde 30+1 de erken doğum yapmıştım çok şükür kızım 4 yaşında 2. Gebeligimde erken serklaj oldum 39. Haftamda normal dogumla ogluma kavuştum darısı bekleyen herkese inşallah
Ulkr__ Aydogdu2 tebrik ederim ne güzel post bu😍😍😍insAllah ben de yazarım umut dolu hikayemi❤️siz nasıl geçirdiniz bu hamilelik döneminizi rahim boyunuz kaçtı🌺
Aydogdu2 Ulkr__ çok teşekkürler sürekli rahim uzunluğu ölçüldü serklaj olurken 2.5 mm di doğuma kadar 30 mm devam ettik genel olarak dinlendim pek birsey yapmadım darısı size ve tüm bekleyenlere inşallah