ogrtmnanneee Gülce olacak sanırım başka bi isim sinmedi hala içime 🤗 Aslında kedimin doğduğu ay , evlilik ayımız da Eylül doğum için de 25 Eylül tarihimiz Eylül ismi anlamlı olurdu ama ben ay isimlerini pek sevmiyorum 🙈
hemsreanne ogrtmnanneee Eylül ismini ben çok seviyorum ama eylülde doğan çoğu çocuk eylülmüş gibi geliyor o yüzden biraz içime sinmedi
Ebruli91 hemsreanne alya koyucam ben canim soyismim uzun olduğu için tek isim düşündük ama alya maya koyanlar falan alya beren falan
Naz0123 hemsreanne ilk kızım Mayıs’ta doğdu Eylül Erva koyduk 😁 o nedenle bunada Ayşe Duha koyacağız inşallah 😁
DilaraAslann hemsreanne bizimde Eylül’de oğlumuz olacak Allah izin verirse Muhammed İsmail’ olacak adi