SedaHira19 Çok geçmiş olsun, bende 30. Haftamda pozitiftim. Bol meyve yiyin, öğlen akşam sıcak çorbanızı için. Ateşinizin çıkmamasına dikkat edin. Ben sık sık duş almıştım çok iyi gelmişti. Ağrım oldukça parol içtim. Ve dr kan sulandırıcı iğne verdi(kesin kullanmam gerekmiş, sizde doktorunuza sorun)☺️ İnşallah güzel atlatırsınız, size ve bebişinize bol bol şifa diliyorum🌸