Öncelikle hepinize teşekkür ederim.
Ayrıntılı ultrasonda bebegin basinda sıvı biriken boşluğun geniş olduğunu öğrendim 9.5 cmdi. Şuan 29 dayim 10.2 cm olmuş ve doktorlar fetal mr cekmemi istediler hani bunun sonuçları nedenlerini sordum hiç bir açıklama alamadım perinatolojiye gidiyorum devlette ne yapacağımı ne düşüneceğim bilmiyorum çok korkuyorum internette hidrosefali yazıyor ama doktor bisey demiyo her hafta kontrole gitmem gerekiyor tabi gidicem ama ne olduğunu bilmemek çok yıpratıcı. Başınıza veya yakınınız başına böyle bisey geldimi gerçekten çok korkuyorum iki kelimenize çok ihtiyacım var.