Kızlar ayaklarım balon gibi ve çok ağrıyor ağrı olması normalmi?
Papatya000 benim de ödem üstüne basınca ağrı yapıyor kaç haftaliksin
Soğuk su ve yukarı diklemek biraz rahatlatabilir. İmkan varsa deniz de iyi gelir