Merhaba ben dokuz gündür regl olmuyorum erken gebelik testi yaptığımda hafif silik bı çizgi çıktı ama kaset tipi test iki tane yaptım ikisinde de çıkmadı dün kan tahlili yaptım gebelik yokmuş hala regl olmadım başına böyle bişey gelen varmı acaba gebelik varmıdır sizce