Kbraguler 34+6 günlük hamileyim kontrole gittik göbek cevresi gelişimi 32 de kalmıs dedi doktor haftaya cumaya kadar et ve kaşar peyniri tüket düzelmezse cuma sezeryanla alcam dedi aynı durumu yasayan varmı
tazebiranne_hg04 Kbraguler bebeğin plasentadan beslenemiyor demek ki artık. Anne karnında kalması sakıncalı. Hiç korkma gelişimi ve bebek için en iyisi doğması olur senin sütünle veya hemen gelmez sütün mamayla beslenir bir süre toparlanır hemen
Oelrlrkmemdmd Kbraguler benimde 32 de 30 çıkıyor ama doğum falan demiyor doktor bunu okuyunca korktum bebeğim 1700 gram şuan
Gizemmmji Kbraguler benim de geriden geliyor bir hafta ama bana sorun olmaz dedi doktor bugün ay önemli mi o kadar
Oelrlrkmemdmd Kbraguler ben biraz araştırdım gerileme 4. Haftayı bulursa doğum oluyormuş sizde kaşar süt peynir yoğurt çok fazla tüketin belki düzelir
Cicili123 Aynı şekilde 2 haftalık karın çevresi geri benim bebeğiminde ama kilo alıyor iki haftada 500 gr almış doktorum herhangi bi sıkıntı olmadığını suyumun ve plesemtamla ilgili bi sorunun olmadığını söyledi