Muallimme 16 haftalikken aynisi yasadim bende. Yatisim yapildi her defasinda 15 gun hastananede kalmisdim imza atip cikisimi istemistim hatta siz dusunun gene bile yatiricaklardi. Benm hayatm tehlikedeydi bebek gyt iyiydi cnki cok cok fzla kan kaybm oldu evet dedin gbi kanamayi durudurmya calisicaz lakin durmassa bebegi sonlandiricaz dediler. Bi iki gun icnde azalmaya basladi kanamam cok sukur sonlandirma soz konusu olmadi. Ama bnm 7 bucuk aya kdr bile kahve rengi lekelenmem yine hep oldu.. merak etme bebek buyudukce eşi yukariya cikiyor egerki tam kapatmadiysa die biliyorum ama.. suan oglum 6 yasinda 🤲❤️ ama hala bile o zamandan kalma kansizlik sorunum var ve 3.ye hamileym kansizlik beni hep maf ediyor 😩 tek yapman gereken bol dua ve yatman kalkmaman yattgim yerden sacimi yikadiklarini bilirm 😢. sag saglim kavus insallah. Korkulcak hcbsy yok kanaman olmasin ytrki.yukari cikmassa eş En fzla normal dogum yapamassin okdr.