Merhabalar, 6+5 günlük gebeliğim. Bugün kontrolüm vardı kalp atışını almak için gittik ama kesen 1 hafta küçük dedi, kalp atisinida duyamadik. Bir hafta sonra gel bakalim tekrar dedi. Kötüyüm şu an ne dusuneceğimi ne yapacağımı bilmiyorum güçsüz hissediyorum kendimi. Bu durumu yasayip sonrasinda düzelen var mi aranizda acaba😔