Berilikom almadım meyve, salata, yeşillik, süt ürünleri ve hatta kırmızı etü çok tükettim doktor çok şanslısın dedi alsan alsan son aylarda alırsın alsanda kolay verirsin dedi bebeğin gelişimi çok iyi sorun yok dedi bende tadını çıkarıyorum ben bekarkende evlendikden sonrada çok yiyip kilo almayanlardandım inş hamileliğide böyle bitiririm ama sizde çok kafaya takmayın nasılsa verirsiniz yeterki bebeklerimiz sağlıkla doğsun 🙏🏻