Sabahtandir yere yapismis vaziyetteyim.Yarin yatısim olacak suni sanciyla ilk dogumumu gerceklestirecem insallah 40 haftalık olacam..
Millet beni normal dogumdan vazgecirmeye calisip korkutsa da ben herseye gogus gerdim bebegimin ve benim sagligim icin.Simdi vakit yaklasti diye heyecan tavan yapmis durumda acaba dogurabilecek miyim,cok dikisim olacak mi diye diye kafayi yiyecem.Benimle ayni saatleri ve duyguyu yasayan var mı?