Bebeto_aleyna 2 pijama takimi aldim 1 tane tek kullandim 1 gece kaldığım için. Emzirme sütyeni, 2 tane alt üst iç çamaşır,hafif
ağır olmayan bir terlik, çorap,depend kesin olmalı normal ped ve hasta bezi rahat edemiyor insan ve uzun bir hırka mutlaka olmalı ne kadar havalar sıcak olsa da kan fazla gittiği için çok soğuk ben tır tır titriyordum üstüme birşey verin diye yalvarıyordum dikişlerim atılana kadar.