Yazz12 Arkadaşlar 3 aylik gebelikte kasıkta üst kısmında yumru gibi bir sertlik başladı arada kayboluyor boyle bir durum yaşayan var mı?
Mavidunyamm Yazz12 3 aylıkken benim de öyle oluyordu özellikle sırt üstü uzandigimda çok belli oluyor du
Yazz12 Mavidunyamm evet sırtüstü yatarken çıkıyor erken dogum tetikliyor yazmış bazi insanlar bazilari da myom vardi yazmış endişelendim.