Rizeliiiii Kızlar bugun hastaneye gıttın 32 haftalık hamıleyım .doktorum bebek donmemıs kafası hala yukardaymıs 3 hafta sonra tekrar muayneye gel eger donmemıs olursa sezeryan olursun dedı . Bu durumu yaşayıp sonradan bebegı donen oldumu?
Husna Rizeliiiii canım benimki de daha yeni döndü 36+6 dayım takma kafana dicem ama ister istemez takiosun YouTube da videolar var onları yap ben mesela test yattım yani koltukda kafa aşağıda bacaklar yukarıda bel bölgesini destekledim yastıklarla öyle yattım biraz yada tam.tersi koltuğa otur ellerini kafanı yere koy popisini yukarı ver plates topuyla hareket yaptim dualar var ters yattim onları telefondan açtım dinlettim. El fenerini açtım telefon dan müzik açtım öyle yattım. Kıbleye döndüm dua ettim zemzem suyu içtim. Sıcak soğuk var onu yaptım karnının üstüne soğuk bişi köy ben bezelye koydum buzlukta rahmime doğru sıcak su koydum şişeye bekledim öyle. Sonucda döndü hangisi işe yaradı bilemiom 😅 Rizeliiiii
Fatma0090 Rizeliiiii 25de döndü benim bebek de 😑 biz aceleciyim sanrm henüz 26+5 iz baş aşağıyız sezeryan olucaz bizde inşallah erken gelmez benimkide herkesin ayrı derdi var umarım sizinki de döner de normal doğum olur
Rizeliiiii Delimavi 3 hafta sonra tekrar gıdıcem işte doktora ozmn 35 haftalık olcam bakalım hayırlısı
Rizeliiiii FKHA inşallah doner .tabı herseyden once hangısı bizler ıcın hayırlısıysa rabbım onu nasıp etsın ama gonlumden gecen normal dogum 🤲
FKHA Rizeliiiii Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin sizi sağlıkla kavuşturacak doğum şekli hangisiyse o olsun insallah 🙏🏻 Bizim de son 8 gün 🌸
FKHA Rizeliiiii bu arada benim 28. Haftada dönmüştü baş gelişti 34. Haftada tekrar dönmüş makat geliş oldu 36 da tekrar baş aşağı dönmüş.
BrcnSym Tecrubem yok fakat burdaki postlarda ve YouTube da izlediğim videolarda doğum anında dönen bebekler olduğunu duymuştum 🤷♀️
Rizeliiiii Husna banada hareket etmıyosun oyızden donmuyo dedıler alakası varmı bılmrm yuruyus yapman gerekıyo dedıler
Eczacianni Rizeliiiii benim doktorum 36ya kadar bebek dönebilir dedi karae vermek için çok erken olmuş
MeriHera Rizeliiiii genelde zaten 32 den sonra dönüyorlar benimki de 32 ile 34 aradı döndü emin değilim ama 2 gün baya kötü hissetmiştim kendimi üşütmüş gibi hastalanmıştım muhtemelen o ara döndü. O iki günde eğilmeli iş yapmıştım onun etkisi olabilir sonra ayaklarını zaten normalden başka yerde hissedince anladım döndüğünü