yagmurefe 8 haftalık olduk bugün 7 haftalıkken kalp atışını duyduk kan sulandirici kullanıyorum 6 haftadan beridir çok şiddetli mide bulantilarim.vardi bı iki dündür hafif azaldı gibi sizde durumlar nasıl gidiyor anneler 🤗
Sabiaa yagmurefe bende 8+3 üm çok yorucu geçiyor. Kafamı yastıktan kaldıramıyorum. Öğürmelerim çok fazla. Çabuk yoruluyorum🤰Yine de şükür halimize🌸sağlıkla gelsinler🤲🏼
Zeyzeylim Benimde yarın 9 hafta olcak 2 gündür mide bulantılarım azaldı gibi ara ara kasık agrım oluyor 😊