Yavuzbeymom Hanımlar ilk çocuğumda meme ucum düz olduğu için bebeğim alamadı . Şimdi de aynı şeyleri yaşamak istemiyorum. Şırınga yada küçük el pompası ile meme ucu çıkartan olumlu sonuç alan anneler var mı aranızda . Ben de denemek istiyorum.