Güzel anneler dün gece 1 den. 2 ye kadar sancım oldu doktoru aradım git hastanede nst ye baglasınlar dedi gittik sancılar düzsnsiz çıktı sonra çatı muayene si oldum iğrenç ötesi bişey🙄 hala kan geliyor minik minik yoğun değil sizce normal mi hala gelmesi bide belim çok agrıyor midem bulanıyor kusmya başladım 😭 berbat hldeyim hiç halim yok 🥺