Simdi benim konum oldugu icin hemen yazmak istedim. Epey kaynatma demek sutten geriye sana faydali bisey kalmadi demek. Pastorize sut kullanmalisin. Ya da uht sut. Sutu annen gonderiyorsa ve inekte kesinlikle antibiotik olmadigindan eminsen soyle yapacaksin. Bi termometre alacaksin internette 15 lira ucuz. 90 derecelere getirip bu derecede 10 dk kadar tutmaya calis. Tabi surekli karistir. Sonrasinda hizlica sogut. Sut kaynadigi anda kalsiyum ve minerallerini kaybeder. Asla evde yapilmis taze peynir tereyagi yemeni tavsiye etmiyorum. Ordan gelecek bakteriler hem seni hem bebegi etkileyecek. Cunku olgunlasmamis urun oldugu icin bazi bakteriler aktif kaliyor. Umarim yardimci olabilmisimdir.