Bugün 9. Haftayı doldurduk 10 dan gün alıyoruz artık. İlkin 6 haftalikken gittim kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi . Bugün gittim. Muayene 2 saniye sürmedi odaya girmemle çıkmam bir oldu. Ultrasonu karıma koydu kaldırdı belli olmayan görüntüyü elime tutuşturup çıkabilirsin diyip üstümü bile düzeltmeden diğer hastayı odaya aldi.. mecbur olmasam devlet e gitmezdim. Şoku hâla atlatabilmiş degilim