Biraz yürüsem ya da biraz fazla ayakta kalsam kasıklarımın orası karnıma ağrı giriyor sağlık ocağına gitmiştim dönüşte öyle bi ağrı girdi ki kaldırımda birraz oturup sonra devam ettim normal mi bu yaşayanlarınız varmı? Tehlikeli bi durummu otobüsle uzun yolculukda riskli olurmu?