Hazniyee ben oldum öncesinde 2 boş gebeliğim oldu kan pıhtılaşması çıktı kan sulandırıcı kullandığım halde 1 tane de düşüğüm olunca rahim filmi çekildim rahmimin t şeklinde olduğunu öğrendim kayıplarım bundan dolayıymış yeterli alan olmadığı için gelişemiyolarmış 15 dk sürdü ve çok rahat geçti ben kendi istediğimle 6 ay ara verdim bu işlemden sonra ilk denemede hamile kaldım şuan 31 haftalık hamileyim. Bence hiç geç kalma en erken zamanda ol ve hayırlısıyla Rabbim size de evlat nasip etsin ☺️🤲