Merhaba Kızlar 23. Haftada Ayrıntılı Ultrasona girdim bebeğimin Beyinciğinin orta yapısı az oluşmuş çıktı. Cerabellar Vermis Hipoplazisi yazıldı rapora. Başka eşlik eden birşey çıkmadı. Böyle birşey yaşayan varmı acaba? Nasıl bir yol izlediniz ya da doğum yaptınız mı bir sorun sıkıntı oldu mu ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻