Kızlar yaklaşık bi hafta 10 gündür hafif hafif aralıklı karnım ağrıyor ama nasıl desem böyle çok rahatsız da etmiyor gaz sancısı mı acaba çözemiyorum kanama vs yok çok şükür dinlenince falan da geçiyor ayakta kalınca daha çok ağrıyor bebek büyüdüğü için mi acaba kontrolüm yarın doktoruma soracağım 🤍