17papatya Kızlar bugün adet günüm biraz önce test yaptım maalesef negatif.Gebelik olsa çıkar mıydı sizce
Eldgrn 17papatya geç dollenmeyse çıkmama ihtimali yüksek canım yine adet olmazsan gecikmenin 3. Günü yada 7. Günü tekrarla doğru cevabı alırsın
hemsiree 17papatya erken gebelik testi yaptırdıysanız maalesef doğru olma ihtimali %99 ama kaset testlerde çıkmayabiliyor
iremyigit 17papatya kan testinde kesin sonuç veriyor bende adetimin ilk günü kan testinde öğrenmiştim
Yorgun1 Benım de bugün adet günüm bende test yaptım negatıf belirtiler var adette olmadım bende bir kaç gün bekleyıp öyle yapacağım tekrardan
AsyA_34 Benimde aynı şekil adet günüm bugün ve test yaptım negatif çıktı , belirti olarak göğüslerimde hafif ağrı var ve sık idrara çıkıyorum , acaba nezaman yapsak birdaha ki testi