mutlu-annee34 nazliaras_0621 bende şuan 34+3 oldum 33. Haftadan itibaren yalancı sancı mide bulantısı kusma yaşıyorum randevum pazartesi hiç iyi değilim
Ask34 nazliaras_0621 son haftalara doğru hormonlardan dolayı bulantı olabilirmiş. Birde havalar ve yediklerimiz içtiklerimizde etkiliyor. Ben 37.haftamdayım midem bulandı benimde geçenlerde ama çok soğuk şeyler tüketmiştim. Üşütebilirsiniz de dikkat edin.
nazliaras_0621 mutlu-annee34 valla bende bugün çok kotuydum benimde cuma günü randevum Bi bakalim ne dcek .. sizdede gün içinde hıçkırık çok oluyomu