Vldan12 10+5 haftalığız sanki karnım çıkmış gibi hatta gibi değil çıktı yani🙈 yemek yiyince daha çok şişiyor anlayabiliyorum ama açkende yine şişmiş gibi, böyle olan var mı😅 bu arada zayıfım ve 2.hamileliğim 🐣
KeremikoBayky Vldan12 ben 16yım çıkmadı daha, regl olamamanın verdiği bir şişkinlik ve ödem oluyor ama.
Merve201119 Vldan12 o haftalarda benimde öyle çıkmış gibiydi nasıl erken cikti derken 20 li haftalara gelince o göbeğin bebekle alakası olmadığını anladim🥰
Merve201119 Vldan12 rahim büyüyor ya birde ikinci demissin kaslar daha gevşek oluyor ya ondan olabilir🥰