Kızlar merhaba. Geçen hafta 21 haftamda detaylı ultrason için radyologa gittim rahim ağzı kisaligima 26 mm dedi. Bugün kendi doktoruma gittim sonuç göstermeye yine 26 dedi. Erken doğum olmasın diye 1 seferlik iğne verdi düşük önleyici igneymis sanirimm. Ama bu rahim ağzı kisaligim hep kalcakmi kisalirsa ne yapacağım. Kısalip uzayan birşey mi bilemedim