Rumeysaakyr Kızlar dikişim açılmış gibi normal doğum yaptım çok kötü bi koku var 10. gün tekrar dikerler mi yoksa antibiyotik mi verirler tekrar dikilirse çok acırmı basıma gelen var mı 😞