Sibelmr Bayanalr bsey sorcm kacinci hafta karnınızı asagiya dogru indi bnm ilk gebelik ve su 2 gunden beri sanki bebek asagiya düşmüş gbi hissediyorum. Bu arada 30 +4 haftaligiz sizce normalmi bu haftalarda
Emedko Sibelmr benimde 29 haftadan beri karnım aşağıda . 30 da doktora gittim . Bebek dönmüş başı aşağıdaymış ondan öyle oluyor dedi doktorum.
vesilece Sibelmr 35 haftalığım canım ve benim bebiş hiç yukarı çıkmadı 🤦🏻♀️ Doktorum bile şaşırdı hep göbek deliği altında, sadece geceleri yatınca bazen ayaklarını yukarı itiyor 🥰
Sibelmr Emedko yaa bnm doktoruna pazartesi gitcm ama cok endişe içindeyim kimileri normal diyo ama bnm icin genede rahat etmio peki bebegin bas asagiya dönmesi normalmi cnm
yymommy Sibelmr tabiki normal o haftalardan sonra baş aşağı dönmesi normalmiş benimde 31.haftada dönmüştü şuan 37.haftadayım baş geliş pozisyonda☺️
Sibelmr Emedko cnm ilk gebeligim en kucuk bişeyde cok tedirgin oluyorum 2 gunden beride karının sanki asagiya dogru düşmüş gbi hissediyorum umarim bi sıkıntı yoktur 🤲