Belma 40+4haftalik hamileyim dün gece 5 de açık pembe bisey geldi nişan olduğunu düşünüyorum sabah 8de de kanmam başladı hastaneye gittim sancı %15lerde çıktı biraz açıklık var ondan kanama dedi doktor ve eve git sancılar sıklaşınca gel dedi doktor ve sancılarım sıklaştı ama 5 dk arayla olmuyor misal bi oluyor 8 dk geçiyor bi daha oluyor 10 dk geçiyor 1 dk falan sürüyor ne yapmalıyım yalancı sancı mi bu düzenli mi olması lazım dksı dksına mi olmasi lazım
deletedmom351 Belma Canım sanırım o dakikalar azalacak gibi görünüyor sen yine de hazırlıklı ol benim sancım olmadı ama galiba vakit geliyor 🤗
Elifc92 Belma sancılarının düzenli olmasını bekle canım 5 dkda bire yada 2 dkda bire düşünce hastaneye git Allah kolay doğum nasip etsin :)
Gul_hamad 33teyim ben,insallah bugunleri gormek bana da nasio olur😍😍 cok sabrsizim, Allah saglikli kucagimiza almayi nasip eylesin insallah