Aysnremir23 Ogretmen_Anne_ kesinlikle spinal ben oldum oğlumu doğurduğum zaman şuanda 4 yaşonda 2. Hamileliğim yine spinal olucam inşallah
Bamyacik Bende ilkinde spinal tervih ettim bir ay sonra ikinci doğumum yine spinal tercih edicem ve kordonlarimi baglaticam