Sumeyyeabdi bayanelaa evet canim aksine daha da ağırdan alıp zor oluyor oğluma doktor 11 wgistsos dediydi 6 sina geldi tamda hazır deildi çantası ama bu sefer erken ayarlayacam inslalah 🥰
bayanelaa Sumeyyeabdi bizimde eylul sonu diyor ama böyle giderse beklemeyecek gibi cok kıpraşıyoruz oda beni cok zorluyor 🫤
Sumeyyeabdi bayanelaa ya masllalah kıpır kıpır desene zor oluyor o zaman benimkide çoğunluk uyuyor sütlaç cok seviyor onu anladım cok hoşuna gidiyor yeyince
gorky bayanelaa İnşallah hep birlikte ☺️Ağrılarım yok çok şükür ki sadece artık içime sığmıyor gibi ve çok hareketli 😀
bayanelaa Sumeyyeabdi bide cok fazla oyle karnım felan şişmedi son aylara girmiş gibi değiliz 🤦♀️ Alan dar olunca da galiba cok acıtıyor 😂 bide hic uyumuyor bence 🙃 umarım tam tersi böyle olursa işimiz cok zor 😅
Sumeyyeabdi bayanelaa bnmde oyle 6.aya girmiş bulunuyoruz diyor forum ama çok karnım çıkmadı ınslalalh herşey gzuel olur sağlıcakla gelsinlr♥️