Melekannesi42 Rabbim yardımcınız olsun, bende ilk gebeliğim ikizdi 32 haftalık doğum yaptım ve doğumdan 2 ay sonra birini kaybettik, geçen yıl gebeliğimde kalbi durdu ve kurtaj olmak zorunda kaldım, Cok zor süreçler geçmiyor ama alışıyoruz. Alışverişe vs. Acele etmedim ama şimdide ağırlaşınca oturup kalkmak dahi zorluyor beni, agrilarim oluyor arada ve bebeğimin hareketleri karnımı cok acıtıyor akşamları kazık gibi olup kalıyorum 🤦♀️ Sağ salim vaktinde olur inşallah diye dua ediyorum sürekli 🤲