Barbara bende 14 haftalık düşük yapmıştım. Şuan tekrar hamileyim. 12. Haftamdayım. Evrt korku oluyo ya yine olursa diye ama çok takılı kalmamaya çalışıyorum. Nisan başında düşük yaptım, temmuz başında hamile kaldım canım. Üzme kendini desemde üzülüyor insan biliyorum. Ama yıpratma kendini lütfen 😞😞