Kubrakubra54 Kızlar merhaba haftaya randevum var ikili test için doktora tam 14 haftalık olmuş oluyorum cinsiyet belli olur mu çok merk ediyorum
Tugbacagatay Kubrakubra54 benim 17. Haftaya kadar 2 kez yanlış cinsiyet söylefi canım acele etme o yüzden