Minik1Civciv
Minik1Civciv daha önce bi kaç defa kimyasal gebelik geçirdim. Şimdi reglim 5 gün geçti evde test yapuyırm pozitif ama dr gitmedim açıkçası biraz daha bekleyeceğim. Planlı bir gebelik olduğu için folik asit kullanıyorum 1 yıldır. Hayırlısı ile devam ederse 11. 12 gün gitmek istiyorum ama bugün sağ kasığımda ağrı hissediyorum 😌😌Rabbim isteyen herkesin kuçağını doldursun