Cisem21 kan uyuşmazlığı olanda yapılıyor canım bana iki kere yaptılar bi 6 haftalık iken idi lekelenmem vardı iğne öncesi o tahlil yapıldı daha sonra 25. Haftam da tekrar yapıldı ama iğne olmadım doktorum doğumda karar verip yapacağız falan dedi doktorun önerdi ise yaptır bir zararı yok kan alınıyor sadece ve sonuç negatif mi pozitif mi bakılıyor