Ya xl aldım arkadaşlar hamile oalrak göbeğime tuttum ama esnek bir kumaş olmadığı için doğumdan sonrada olmazdı bana iade edeceğim bu korseyi nasıl tuturucaz biz Allah aşkına ondan istiyorum gerçekten çelik kasa gibi sağlam bir üründü ama esneme sıfır tam beden tutturmak çok zor siz nasıl yaptınız hamile halinizle alıp sonrasında tam olması için