neslii_n İlk üç ay içerisinde belki 2 defa kustum oda çok değil. Ama ilk 3 ay’ da hiç almadım kilo, sonrasında 4-7 ay arası mide yanması, koku hassasiyetim düzeldi, yemeye başladım o sıra zaten 7-8 kilo arası almıştım sanırım. Gebelik şekeri çıktı, doktor hamur işi, pilav, makarna, kızartma yasakladı. Ben yedim ancak çok azalttım. Makarna ve pilav; 2-3 haftada bir diyebilirim. Oda yersem 2 -3 kaşık en fazla. Hamur işi ayda 1 veya 2 defa yedim. Ekmek normaldede çok tüketen biri değildim ancak zaten tam buğday tüketirdim. Sadece sabah kahvaltısında bir vaya 2 dilim. Ekmeği Kızartmaya özen gösteriyorum, içi hamur olduğunda daha çok kilo yapıyor diye duymuştum. Ne kadar doğru bilmem.
Doktorun dediklerine uyguladıktan sonra kilo vermeye başladım şuan 56,8 fln oldu kilom. Bu arada haftada bir defa (çok nadir iki defa) istediğim tatlıyı ve öğünü tükettim. Aslında yedim ama abartmadan sanırım.
En önemlisi haftanın 6 günü sabahları spor, akşamları yemekten sonra 1 saat yürüyüş.