Arkadaşlar gebelik şekeri yüksek ve suyu fazla olan var mı doğum tercihiniz nedir benim kafam çok karışık geçen hafta gittiğim doktor suyun az dedi sancılarım çıkıyor eve gönderdi açılma yok dün sabh küçük abdest yaptıktan sonra birden su geldi acile gittim acildeki doktor da şekerden dolayı suyun çok fazla sınırda o yüzden gelmiş dedi yine sancilarim çıkıyor ama ağrım sızım yok doğum tercihi olarak ne yapacağımı bilmiyorum her doktor farklı bir şey söylüyor kime inanacagim bilmiyorum