Rumeysaakyr Kızlar dikişim açılmış gibi normal doğum yaptım çok kötü bi koku var 10. gün tekrar dikerler mi yoksa antibiyotik mi verirler tekrar dikilirse çok acırmı basıma gelen var mı 😞
Tubayassogut49 Dıkıs ipleri koku yapıyor benimde aynı bende yeni dogum yaptım biraz sıslık vardı baktılar enfeksiyon kapmıstı fıtıl verdi bana ama devlet o fitili vermiyor özel veriyor