Kivircikkuala Benim reglden 8-9 gün sonra lekelenmem oldu,doktora sorduğum da muhtemelen yumurtlama kanamasıdır dedi gebeliğe ihtimal vermedi. Sonra ben dayanamayıp reglime 1 hafta kala erken gebelik testi yaptım çok aşırı silik çıktı 2 günde bir tekrarladım koyulaşınca kan verdim pozitif çıktı o şekilde öğrendim