Merhabalar hamisler dün doktora gittim 33 haftaligim bebeğim 2800 gram dedi doktor ama kiloluymus böyle giderse 4 kilo üstü olur doğuma kadar onun içinde mecbur sezeryan olursun dedi. Bendede şeker çıktığı için çok fazla biseylerde yiyip içemiyorum aslında ama bebek kilo alıyor durmadan bende hamileliğim boyunca 4 kilo aldım sadece benim gibi olan var mı nasıl önlem almaliyim yada daha önce başına böyle bişey gelen oldu mu ?