Kızlar 20 haftalık gebeyim 🥰bugün randevum vardı. bebeğin eşi rahim ağzının tam önünde pitişik değil ama . Doktorum detaylı usg mutlaka yaptırman gerekiyor dedi haftaya Perşembe günü detaylı içim randevu aldım normal Doğuma engel diye biliyorum bebeğim sağlıklı olsun da çok önemli değil sezaryen olmam benimle aynı durumu yaşayanlar var mı 😞 inşallah başka sıkıntı olmasın da