Mnvrrrrr benimde randevum öğlenden sonraydı ama bayağı geç saatteydi 4te gitmiştim . Doktora yarın sabahtan gel nst için dedi ben garanti olsun diye devletten aldım raporu. Benim gittiğim saat çok geçti ondan olabilir 1-2 olsaydı saat başka bişey söyleyebilirdi 🙈 o yüzden tam bişey diyemiyorum. Birde tok karnına gitmenizde fayda olacak 1-2 parça bitter çikolatada yiyebilirsiniz nstye girmeden daha iyi çıkıyor sonuç bebişkolar mutlu olup hareket ettikleri için . AA birde şu var 31+2de gittim o zaman vermedi cuma günüydü pazartesi sabah gel dedi takvime bakıp 32.haftaya çok yakın yada tam 32.haftada olmak gerekiyor