Niss1 Kızlar 21. Haftamiza yeni girdik bebişin kilosu 486 gram ve doktor kilosunun haftasından önde olduğunu iri bir bebek olduğunu söyledi başına gelen var mı sizin bebişlerin kilosu nasıl
ipekveatlas Niss1 18+0 250 gram 21+3 458gram 24+4 750 gram 32+3 1953gram 36+0 3100gram oğlumun kilosu bunlar not almıştım 4 kg doğurdum😅
Niss1 ipekveatlas Maşallah hemen hemen yakın ilerliyoruz 18. Haftada bizim de 250 civarıydı şuan 21+0 da 486 gram dediler bakalım nasıl olucak ilerleyen zamanlarda
ipekveatlas Niss1 bizim hep önden gidiyodu bebis. haftamda dediler ki 3400 doğcak cok sasırdık cünkü 36da 3100dü yani 2 haftada sadece 300gram almıstı üzerinden 2 gün geçti ve doğım yaptım 4kg yani ultrasonda yanılma payı tam 600gram çıktı
Yasminadem Niss1 benim 21+2 de gittiğimde kontrole 459 gr 25 cm ve haftasıyla uyumlu dedi. Zaten 30-40 gr kadar da yanılma payı var dedi